تقدیم به تنها عشق زندگیم
درباره وبلاگ

به وبلاگ همسرم خوش آمدید هر گاه در غروب ودای زندگی بی عاطفه شدم به یادتم که دلم به یادته
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقتم عاطفه ام و آدرس atefeham.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

کد زیباساز انفجار گل

عاشقتم همسر عزیزم عاطفه ام
عاشق عاطفه جونمم
دو شنبه 12 خرداد 1398برچسب:عاطفه,عشق من ,همسر عزیزم, :: 12:56 ::  نويسنده : وحیدت       

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلبمه

 و صداش دلنشین ترین ترانمه 

از بودنت برام عادتی ساختی

که بی تو بودن باور ندارم

با من بمان و بدان

تا بیکرانه عشق عاشقانه دوستت دارم

         نایت اسکین   تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com نایت اسکین                

         تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com     

      تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتقدیم به تنها عشق زندگیم عاطفه جون خیلی دوست دارم  نایت اسکین



نظرات شما عزیزان:

عاطفه ات
ساعت17:51---6 تير 1393

مرسی عزیز دلم دوستت دارم خیلی ......
پاسخ: فدات عاطفه ام



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: